< برقرار کردن شخصی بک لینک :: india dates fruits

india dates fruits

dates fruits in india

india dates fruits

dates fruits in india

  • ۰
  • ۰

برقرار کردن شخصی بک لینک تضمینی به طور خلاصه، شامل یافتن یک سایت مرتبط با موضوع سئو، تماس با مدیر سایت، معرفی خود و تقاضا برای بک لینک دائمی است. وعدۀ برقراری لینک، نباید باعث شود تا شما بدون مطالعه به سایت‌های دیگر نزدیک شوید. برقراری بک لینک، با سایتی که از لحاظ محتوا مشابه سایت شماست، 2 حسن کلی دربردارد:
•    شما شانس بیشتری برای برقراری لینک با سایتی مشابه و هم ردۀ خود دارید. طراحان سایت بسیار مایلند با سایت‌هایی تبادل لینک کنند که باعث افزایش بازدید کنندۀ خود شوند. در این میان، گزینۀ سایت مشابه، چه از لحاظ بازدید کننده و چه از لحاظ محتوا، بهترین گزینه است.
•    در صورتی که لینک، سایت غیر مرتبطی را در سایت خود قرار دهید، این موضوع باعث تنزل ارزش و کیفیت شما می‌گردد که به نوبۀ خود، حرکتی در جهت از بین بردن بهینه‌سازی‌های انجام شده است.
بهتر است بدانید، Google نیز به این موضوع اهمیت می‌دهد. خزندۀ Google با دقت بسیار خوبی لینک‌های ورودی و خروجی را بررسی می‌کند و در صورتی که این لینک‌ها به محتوای صفحه مربوط نباشند، در بهبود نتایج جستجو، تأثیری نخواهند گذاشت.
نکته: در بسیاری از موارد، برقراری لینک‌های ورودی به راحتی امکان‌پذیر است. و در مواردی نیز شما با دادن لینک به یک سایت دیگر، می‌توانید مدیر سایت مقابل را متقاعد کنید که لینکی را برای صفحۀ شما قرار دهد.
نکته: نکتۀ دیگری که باید همواره به خاطر داشته باشید، اینست که هدف شما از برقراری لینک، اینست که رتبه‌بندی سایتتان را در نتایج جستجو بالا ببرید. در صورتی که بخواهید محتوای لینک‌های ورودی، کاملاً مطابق صفحات شما باشد، لزوماً نیاز دارید که این لینک‌ها را در صفحات مختلف سایتتان قرار دهید. این امر باعث می‌شود که صفحه‌ای با لینک‌های ورودی بالا در اختیار نداشته باشید. بهتر است دربارۀ صفحاتی که مایلید بیشتر دیده شوند، همچنین در مورد لینک‌های ورودی، تمرکز بیشتری داشته باشید. و از پخش کردن لینک‌ها، در تمام صفحات سایت بپرهیزید. برخی از طراحان سایت، بیشتر مایلند که بک لینک ها را در صفحۀ اصلی خود قرار دهند تا به این ترتیب رتبه‌بندی صفحۀ اول و در نتیجه بازدیدکنندگان کل سایت افزایش یابد.
تبادل لینک
تبادل لینک، راهی بسیار متداول برای بالا بردن رتبه‌بندی سایت است. برای همین منظور، سایت‌هایی تشکیل شده‌اند که سایت‌ها را برای تبادل لینک در دایرکتوری‌های موضوعی ثبت نام می‌کنند.  این‌گونه سایت‌ها، معاملات تبادل لینک را انجام می‌دهند، البته برخی اوقات یک راه استاندارد، برای برقراری تفاهم بین سایت‌هایی که مایل به تبادل لینک هستند، وجود ندارد. اما در این سایت، شما به راحتی محتوای کلی سایتتان را توضیح می‌دهید و به راحتی، لینک‌های مورد علاقۀ خود را برقرار می‌کنید. بسیاری از شرکت‌کنندگان و متقاضیان، وجهی را در مقابل برقراری لینک به سایت شما مطالبه نمی‌کنند. اما در مقابل، تعدادی از سایت‌ها نیز، با شرط پرداخت وجه، راضی به برقراری لینک خواهند شد.
همان‌طور که اشاره شد، دو راه متداول برای برقراری لینک وجود دارد:
•    برقراری لینک در ازای دریافت وجه: تعدادی از بنگاه‌های بزرگ تجاری در ازای دریافت وجه از مشتریان خود لینک‌هایی را از سایت‌های موفق و با رتبه‌بندی بالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. البته این بنگاه‌ها، همواره به سایت‌هایی که در رده‌های بسیار پایین قرار ندارند، علاقۀ بیشتری نشان می‌دهند. هر چه رده و رتبه‌بندی سایت شما در Google بالاتر باشد، این بنگاه‌ها امکان برقراری بک لینک دائمی با شرکت‌ها و سایت‌های موفق‌تری را در اختیارتان قرار خواهند داد.
•    استفاده از عرصه‌های لینک: این‌گونه سایت‌ها، بدون توجه به رتبه‌بندی و مشخصات سایت، به صورت کاملاً عادلانه، تعداد انبوهی از سایت‌های متقاضی را به هم مربوط می‌کنند. تنها کافی است که در یکی از این سایت‌ها ثبت نام کنید تا لینک سایت شما، در بسیاری از سایت‌ها قرار داده شود.
البته در مقابل، شما نیز تعدادی لینک خروجی را از سایتتان برقرار کنید. Google از این‌گونه لینک‌ها به هیچ وجه استقبال نمی‌کند. به خاطر داشته باشید، نرم افزار خزندۀ Google بسیار هوشمند است و به کیفیت محتوای لینک‌های برقرار شده بسیار اهمیت می‌دهد. بنابراین این عمل در صورتی که باعث اعمال جریمه‌هایی از طرف Google نگردد، به مقدار بسیار ناچیز رتبه‌بندی شما را تغییر خواهد داد. به طور کلی بک لینک ها در سئوی و ارتقای رتبه سایت ها اهمیت و ارزش دارد. به عبارتی می توان گفت وجود بک لینک ها در یک وبسایت سیگنالی تلقی می شد که باعث پیوند کاربران دیگر با محتوای سایت شما می شود. موتورهای جستجو توانایی تشخیص بک لینک ها را دارد و به همین سبب هم تاثیر بک لینک ها در سئو مشخص می شود. از این رو قرار دادن بک لینک ها در محتوای وبسایت ها به صورت رپورتاژ آگهی با موضوع مرتبط به سئو، تاثیر مثبت و نقش بسزایی در بهبود رتبه بندی سایت دارد.

یادآوری: Google مدعی است که می‌تواند برقراری لینک‌های سالم را از لینک‌هایی که توسط عرصه‌های لینک تهیه شده‌اند، تمیز دهد. بنابراین در انتخاب لینک بسیار دقت کنید و تنها با سایت‌هایی لینک برقرار کنید که ارتباط محکمی با مطالب و محتوای سایت شما دارند. قانون کلی اینست: هر چه به طور دستی و با مذاکرۀ مستقیم با مدیر سایتی که انتخاب کرده‌اید لینک برقرار کنید، این لینک ارزش بیشتری دارد.
برقرار کردن لینک سالم در یک مجموعه، مانند بالا آمدن آب دریا برای کشتی‌ها است، در صورتی که در مجموعه‌ای که مرتبط با فعالیت سایتتان است، لینک برقرار کرده‌اید، کل مجموعه به همراه شما از این عمل سود خواهند برد.

خرید بک لینک با کیفیت

  • ۹۹/۱۰/۱۶
  • india dates india dates

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی