< مقایسه پنجره های آلومینیوم با پنجره های وینیل یا PVC :: india dates fruits

india dates fruits

dates fruits in india

india dates fruits

dates fruits in india

  • ۰
  • ۰

پنجره های شما اجازه ورود نور به خانه شما را می دهد و آنها نمای شما به دنیای بیرون هستند. چرا آن را با پنجره های بی کیفیت یا پنجره هایی که نیاز شما را برآورده نمی کنند دل گیر و یا ابری کنید.
یکی از مهمترین تصمیماتی که در دیزاین و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی خانه می گیرید این است که شما حفاظ پنجره دوجداره مناسب را انتخاب کنید که ضمن حفظ استحکام و دوام , در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرده و در عین حال از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار باشد.
در زیر ، ما در صدد هستیم پنجره های وینیل و آلومینیوم را به طور عمیق بررسی کنیم تا به شما کمک کرده درک بهتری از انتظارات هنگام سرمایه گذاری در هر دو گزینه داشته باشید.

ظاهر و زیبایی
پنجره های آلومینیومی با قاب نازک تری ارائه می شوند که سبک مدرن تری را برای خانه شما فراهم می کند. بنابراین در این نوع ، بیشتر پنجره ها از شیشه تشکیل شده است. که نصب حفاظ پنجره امنیت و زیبایی را با هم ارائه میدهد.
برخلاف پنجره های آلومینیومی ، پنجره های وینیل در هر گوشه یک خط اتصال دارند که ممکن است برای برخی از افراد جذاب نباشد. قاب های پنجره وینیل معمولاً ساده تر و ضخیم تر از پنجره های آلومینیومی هستند زیرا از پلی وینیل کلراید PVC ساخته می شوند.

بسیاری از افراد عقیده دارند که پنجره های آلومینیومی از جذابیت بیشتری برخوردار هستند زیرا قاب آن ها نازک تر است. با این حال ، پنجره های وینیل امکان رنگ آمیزی قاب را فراهم می کنند ، گزینه ای که بسیاری از صاحبان خانه دوست دارند. قاب پنجره های آلومینیومی از روکش نقره ای متالیک برخوردار هستند که شاید برای برخی چندان جذاب نباشد.

قاب پنجره های آلومینیومی می توانند در طی سالها در معرض آسیب قرار بگیرند ، و هوازدگی و زنگ زدگی فلز این را نشان می دهد. شما نمی توانید قاب پنجره های آلومینیومی رنگ آمیزی کنید ، به این معنی که در صورت عدم رضایت از ظاهر ، باید قاب را تعویض کنید.

بهره وری انرژی
پنجره های وینیل که امروزه در بازار وجود دارند از نظر مصرف انرژی کم مصرف بوده و صرفه جویی در هزینه ای را که هنگام سرمایه گذاری در پنجره های جدید انتظار دارید را تأمین می کند. دلیل صرفه جویی در پنجره های وینیل این است که برای کاهش هرگونه انتقال حرارت انجام شده و همچنین میزان نفوذ نور از طریق پنجره را محدود می کند. پنجره های وینیل به تنظیم دمای داخلی خانه کمک می کنند ، که به سیستم خنک کننده اجازه می دهد کمتر کار کند ، در نتیجه پنجره های وینیل از نظر انرژی کارآمد هستند.

پنجره آلومینیوم به اندازه پنجره های وینیل در مصرف انرژی کارآمد نیست. این بدان دلیل است که آنها در واقع رسانای گرما هستند و فضای اتاق را گرم می کنند. از آنجا که آلومینیوم گرما را هدایت می کند ، اجازه نفوذ گرمای بیشتری از طریق پنجره ها را می دهد و باعث می شود کار سیستم خنک کننده برای خنک شدن اتاق بیشتر می شود. اگر فضای داخلی خانه نسبت به بیرون کاملاً خنک باشد ، می توان تراکم را روی پنجره ها ایجاد کرد و منجر به موارد دیگری مانند قالب و زنگ زدگی شد.
البته اگر شما طرفدار نور خورشید و گرمای حاصل از نور خورشید برای منزل خود می باشید پنجره های آلومینیومی می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

فرقی نمی کند کدام پنجره را انتخاب کنید ، وینیل یا آلومینیوم ، حتی بهترین پنجره های کم مصرف نیز اگر به درستی نصب نشوند ، بازده کمتری دارند.

نصب و راه اندازی
هر دو پنجره آلومینیوم و وینیل باید توسط یک متخصص نصب شود. هر نوع پنجره می تواند یک پروژه DIY نسبتاً آسان باشد ، اما اگر یکی از پنجره های خود را ضعیف نصب کنید ، بعداً هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

وینیل ماده ای انعطاف پذیر است که به راحتی منقبض و منبسط می شود. این انعطاف پذیری نصب را نسبت به پنجره های آلومینیومی ساده و سریعتر می کند. اگر وینیل از قبل تنظیم نشده باشد ، پس از نصب پنجره باید داخل قاب قرار گیرد.

نصب پنجره آلومینیوم دشوارتر است زیرا اگر هر اندازه گیری خاموش باشد ، ممکن است پنجره به درستی نصب نشود. هنگامی که پنجره و قاب آلومینیومی در جای خود قرار گرفتند ، از نوع caulk معمولاً برای محکم نگه داشتن پنجره استفاده می شود. نصب پنجره آلومینیوم بیشتر از وینیل طول می کشد زیرا آلومینیوم انعطاف پذیر نیست.

عایق صدا
پنجره های آلومینیومی در جلوگیری از سر و صدا بسیار بهتر از پنجره های وینیل هستند. در واقع نباید پنجره های وینیل را برای عایق صدا انتخاب کرد زیرا به دلیل جرم کمتر عایق بندی خوبی ندارند. پنجره های آلومینیومی جلوی سر و صدا را تا حد زیادی میگیرند و کار بهتری نسبت به پنجره های وینیل دارند.
پنجره های آلومینیوم برای صاحبان خانه هایی که در نزدیکی خیابان های شلوغ یا مناطق پر سر و صدا مانند پارک ها زندگی می کنند و نیاز به مقداری کاهش صدا دارند ، انتخاب بهتری است.

ماندگاری
از آنجا که وینیل ماده ای انعطاف پذیر است ، پنجره ها نمی توانند تغییرات شدید دما را تحمل کنند و تاب می خورند. این باعث می شود که گاهی وینیل با ظاهری مخدوش کشیده شود ، که نامطلوب است. پنجره های آلومینیوم بسیار مقاوم هستند و حتی در گرمترین و یا سردترین دما خم نمی شوند و نمی پیچند ، به همین دلیل بسیاری از صاحبان خانه آنها را ترجیح می دهند. همچنین ، پنجره های آلومینیومی یکی از محکم ترین مواد موجود در بازار پنجره ها هستند. این قاب برای مقاومت در برابر آب و هوای نامناسب ساخته شده است و قاب ها در دمای شدید تاب نمی خورند ، منقبض نمی شوند و منبسط نمی شوند.

شرایط نگهداری
در حالی که حفاظ پنجره دوجداره upvc به ظاهر نیاز به نگهداری و مراقب خاصی ندارند ولی با گذشت زمان دچار مشکلاتی میشوند مثلا آنها می توانند در دماهای شدید تاب بخورند ، بنابراین مهم است که دور آنها را عایق بندی کنید تا از ورود هرچه بیشتر جریان هوا به داخل و خارج آنها جلوگیری کنید. پنجره های وینیل آسیب دیده در مواردی قابل ترمیم هستند.

پنجره های آلومینیومی نیز به راحتی نگهداری می شوند و برای آن ها نگهداری کم در نظر گرفته می شود. البته آنها به برخی از مراقبت ها احتیاج دارند ، به ویژه هنگامی که صحبت از پیست و دونده پنجره می شود. باید مرتباً آنها را تمیز کنید ، در غیر این صورت باز و بسته شدن پنجره ها تقریباً غیرممکن است. علاوه بر این ، آلومینیوم با گذشت زمان ممکن است زنگ بزند.. بنابراین ، اگر متوجه تجمع میعانات روی پنجره ها شدید ، مطمئن شوید که آن را پاک کرده و فلز را تمیز نگه دارید.

نگرانی های زیست محیطی
پنجره های وینیل از PVC ساخته شده اند. به همین دلیل ، پنجره ها زیست تخریب پذیر نیستند و در مورد وجود گازهای مضر آزاد شده در حین تولید و بعد از تولید پنجره ها ، بحث و جدال وجود دارد. بسیاری از افراد که از نظر محیط زیست آگاه هستند ، پنجره های وینیل را انتخاب نمی کنند.

آلومینیوم سازگار با محیط زیست است زیرا می توان آن را بازیافت کرد. این پنجره ها اغلب از خانه ها برداشته می شوند و سپس بازیافت می شوند یا دوباره استفاده می شوند.

ارزش فروش مجدد
بازگشت پنجره های وینیل حدود 74٪ است که یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توان در خانه انجام داد. بازدهی پنجره های آلومینیومی به همراه تقریباً همه پنجره های دیگر حدود 60 تا 80 درصد است. بدین ترتیب مقداری از پول خود را با پنجره های آلومینیومی و یا ونیل می توانید پس بگیرید.

همانطور که در بالا ذکر شد بین پنجره های ونیل و یا آلومینیومی شباهت ها و تفاوت هایی وجود دارد که شما را در انتخاب یک پنجره مناسب هدایت می کند.
پنجره های آلومینیومی از مقاومت بالاتری نسبت به پنجره های ونیل برخوردار هستند و با گذشت زمان به آسانی خم یا فرسوده نمی شوند. ضمن اینکه اگر ساختمان شما در یک محیط شلوغ و پر سر و صدا است و سکوت و آرامش برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است , پنجره های آلومینیومی می تواند گزینه بسیار بهتری برای شما باشد .
از طرفی دیگر پنجره های آلومینیومی مدرن تر و شکیل تر هستند و خانه شما را غرق نور و زیبایی می کند.

حفاظ پنجره دوجداره تهران

  • ۹۹/۱۰/۲۲
  • india dates india dates

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی